Sugen på mozarella och tomater!

6 Dec

Cravings efter tomater får jag rätt ofta, ganska underligt? Eller? svårt att säga haha.

Detta har varit en ganska mysig helg, förutom att Peter har jobbat då. Igår kväll var jag bara hemma hos mamma och kollade på film med familjen, sen kom Karin och furan förbi en sväng och snackade lite:)

Idag har jag hunnit med mycket tycker jag, städat och pluggat och lagt ut lite skidor och skor till salu, ska lägga upp allt här i bloggen också, säljer 12 par högklackade skor och 4 par skidor. Haha en fattig student måste casha in så här innan jul;) Var även en sväng ute i Lenninge hos byborna Karin och furan å snacka skit och planerade lite inför nyår:P Har även gjort meny för nyårsmiddagen:) Blir nog kalas bra det! Men nu är det dags att sova, imorgon är det praktik på Dressman som gäller! (Har praktit genom handelsutbildningen jag går just nu) Gonatt på er alla!

En före och efter bild på mitt hår! Innan rakpermanent och efter, helt sjukt vad det går att göra med hår ändå:P

2 svar to “Sugen på mozarella och tomater!”

  1. sara december 21, 2010 den 3:46 f m #

    fint! skulle du kunna hjälpa mig jag ska oxå rakpermanenta mitt hår ska jag tvätta håret innan?

    hur länge håller håret sig så fint som på bilden? e d bara mha rakpermanet eller plattar du med?

    Kram Sara…

    • malinnoren januari 3, 2011 den 2:28 e m #

      Hej! Nej håret ska vara otvättat, en permanent räcker tills de att håret växer ut. Håret är även plattat med plattång annars är de ganska krusigt så förvänta dig inte att du kliver upp i sängen efter att ha duschat och se ut sådär i håret, nej plattången måste användas så fort håret blivit blött.

      Ett tips om de är första gången du ska göra de är att gå till en frisör som vet vad de gör, en som kan med afro/blandhår. http://www.blacknusshairandcare.se på den salongen gjorde jag de sist, de kostar de dubbla mot för frisörerna här hemma men de blir 3 gånger så bra!!

      Lycka till! 🙂

Lämna en kommentar